اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

جمع آوری 110 معتاد متجاهر از سطح شهر خرم‌آباد

مسئول اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر شهرداری خرم‌آباد گفت: طی روزهای گذشته 110 معتاد متجاهر در سطح شهر جمع‌آوری شده که از این تعداد 90 نفر مرد و مابقی نیز خانم هستند.

جمع آوری 110 معتاد متجاهر از سطح شهر خرم‌آباد

ناصر کاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: طی سال‌های اخیر شهرداری خرم‌آباد با همراهی فرمانداری اقدام به جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر می‌کند اما با شیوع کرونا این اقدام از 25 اسفند رخ نداده بود.

وی با بیان اینکه برای حل و فصل این موضوع تصمیم گرفته شد که طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر از 25 خرداد امسال دوباره آغاز شود، افزود: در مرحله جدید اجرای این طرح از 25 خرداد آغاز و تا 28 خرداد ادامه داشت.

مسئول اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر شهرداری خرم‌آباد، بیان کرد: طی این مدت 110 معتاد متجاهر در سطح شهر جمع‌آوری شد که از این تعداد 90 نفر مرد و مابقی نیز خانم هستند.

کاکی با اشاره به اینکه این افراد پس از جمع‌آوری قرنطینه می‌شوند و پس از گرفتن تست‌ ماده 16 منتقل می‌شوند و در صورت مثبت شدن تست کرونا آنان جهت مداوا به بیمارستان منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول